کوپن های تخفیف معتبر و رایگان

ساخت وبلاگ

مجید حسینی نژاد، بنیانگذار علی بابا و صاحب علی بابا ایران است. آقای مجید حسینی نژاد یک کارآفرین ایرانی است که در حال حاضر صاحب یکی از موفق ترین و بزرگ ترین سایت های خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار در ایران می باشد. علی بابا سایتی است که توسط مجید حسینی نژاد بنیان گذاری شده است. قبل از راه اندازی این سایت آقای مجید حسینی نژاد کسب و کارهای زیادی را امتحان کرده بوده است. او در برخی از کسب و کار ها شکست خورده است و برخی دیگر را نیمه کاره رها کرده است. اما با تلاش های فراوان و سنجش نیاز بازار وب سایت علی بابا راه اندازی شد و هم اکنون بسیاری از مردم خرید بلیط سفر خود را از طریق این وب سایت انجام می دهند.

علی بابا

زندگینامه مجید حسینی نژاد

در این قسمت می خواهیم به قسمتی از زندگینامه مجید حسینی نژاد  به صورت خلاصه بپردازیم؛ مجید حسینی نژاد فرزندی است که پدرش را در کودکی خود از دست داده است و سردی و گرمی زندگی را چشیده است. از همان کودکی کار می کرد و زیر و بم کسب درآمد و ارتباطات و… را یاد گرفته بود. او سال های زایادی را مشغول راه اندازی کسب و کار های مختلف بود اما هر کدام به دلیلی با موفقیت همراه نشدند و در نیمه های راه آن ها را از دست می داد. در سفر طبیعت گردی که به ایلام داشت، ایده خرید بلیط آنلاین و تور های گردشگری به ذهنش رسید و همین ایده کلید اصلی موفقیت وی بود. این ایده منجر به راه اندازی استارتاپ علی بابا شد. البته که علی بابا نیز در سال های اولیه راه اندازی اوضاع خوبی را نداشت و کم کم در طول زمان و گسترش تیم های آن توانست به علی بابا امروز با این همه محبوبیت تبدیل شود.

 

علی بابا چگونه نام گذاری شد؟

در ابتدا اولین اسمی که برای این وب سایت انتخاب شده بود (گردونه پرواز پارس) بوده است، اما در نهایت (Alibaba) نام نهایی این وب سایت انتخاب شد. نام نهایی این وب سایت خیلی بهتر در ذهن ها می ماند و امروزه اکثر مردم ایران با این وب سایت آشنایی کامل دارند. علی بابا که یکی از بزرگ ترین کسب و کار های حوزه ی گردشگری ایرانی است از طریق وب سایت و اپلیکیشن خدمات خود را به کاربران خود ارائه می دهد. با پیشرفت این استارتاپ امروزه می توانیم درک کنیم که صاحب علی بابا ایران یعنی مجید حسینی نژاد درک بزرگی را از نیاز بازار داشته است و به همین دلیل یکی از کار آفرینان موفق ایرانی می باشد.

 

مزایای وب سایت علی بابا چیست؟

وبسایت علی بابا فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را برای کاربران فراهم کرده است. علاوه بر خرید بلیط برای سفرهای داخلی و خارجی، امکان رزرو هتل خارجی و داخلی و خرید تور نیز از این سامانه وجود دارد. خرید بلیط از این سامانه مزیت هایی دارد که در ادامه آن ها را نام می بریم و بررسی می کنیم:

  • پوشش صد در صدی پروازها، قطارها و اتوبوس ها
  • دسترسی آسان از طریق وب سایت و اپلیکیشن موبایل
  • قیمت رقابتی همراه با تضمین بلیط های چارتر
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امکان استرداد بلیط
  • رزرو بلیط از معتبرترین ایرلاین ها
حسینی نژاد

 

جمع بندی 

همانطور که اشاره کردیم زمانی که بلیطی را از طریق سامانه ی علی بابا خریداری می کنید، امکان استرداد آنلاین بلیط را دارید. به عبارت ساده تر شما می توانید بلیطی را که برای سفر تهیه کرده اید کنسل نمایید و پول خود را در کم ترین زمان ممکن پس بگیرید. استرداد بلیط زمانی که برنامه ی سفر تغییر کرده باشد بسیار کارایی دارد و یکی از مزیت های خوب وب سایت علی بابا می باشد. مهم ترین مزیت این سامانه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین های کشور مانند زاگرس، آسمان، کاسپین، قشم ایر، کیش ایر، تابان و ... می باشد. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را داشته باشید با داشتن کد تخفیف علی بابا می توانید با قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر خرید بلیط را انجام دهید.

منبع"

https://mag.takhfifhot.com/%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : درمورد علی بابا, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 28 / 1 ساعت: 3

کاکتوس ها انواع مختلفی دارند که تاکنون بیشتر از 100 نوع آن ها شناسایی شده اند. اما همه آن ها را نمی توان در خانه نگه داری کرد. در ادامه چند مورد از کاکتوس های زیبا را نام می بریم تا اگر قصد خرید آن ها را دارید به راحتی بتوانید کاکتوس های خانگی را تشخیص دهید:

  • کاکتوس آکانتو
  • کاکتوس آریوکارپوس
  • کاکتوس آرماتوکریوس
  • کاکتوس آراجادوا
  • کاکتوس کاکتوس آرتو سرئوس
  • کاکتوس آستروفیتوم
  • و…

 

امواج مضر چیست؟

هر موجی که به بدن انسان آسیب برساند در دسته امواج مضر قرار میگیرد. از مهمترین امواج مضر میتوان به امواج وای فای اشاره کرد. امواج وای فای در واقع امواج الکترومغناطیس هستند که از یک مودم به گیرنده متصل می شوند. اشعه های مضر اثرات مخرب و جبران ناپذیری بر انسان و سایر موجودات می گذارند.

 

تاثیرات امواج مضر بر بدن انسان چیست؟

وجود اشعه های الکترومغناطیسی به صورت همیشگی در زندگی انسان بسیار مضر است. این اشعه ها بروی غدد صنوبری انسان که عامل کنترل تعادل هورمونی هستند تاثیر می گذارند و علاوه بر بیماری های مرتبط با روح نظیر اضطراب و استرس، باعث بیماریهای جسمی مانند خستگی مزمن، دردهای ناشناخته عضلانی،سردرد ، دردهای قفسه سینه، دردهای معده، اختلالات جنسی می گردند. مطالعات پزشکی ثابت کرده است که آمار سرطان و تومورهای مغزی نیز با مقادیر تشعشعات رابطه مستقیم دارد. شما می توانید برای خرید گیاهان دارویی و دارو های گیاهی از کد تخفیف داروکده استفاده کنید.

گل کاکتوس

نقش انواع کاکتوس در جذب امواج مضر چیست؟

تحقیقات انجام شده نشان میدهد که این گل خاصیت منحصر به فردی در جذب امواج الکترومغناطیسی دارد. به طور کلی هر جسمی تا حدی میتواند مهارکننده اشعه الکترومغناطیس باشد و از نظر علمی، آب و بافتهای زنده بهتر این کار را انجام میدهند. هر چه بافت گیاه فربه تر و آبدارتر باشد جذب این امواج بهتر انجام می شود و به همین دلیل است که کاکتوس بهترین گیاه برای جذب امواج مضر می باشد. جدید ترین کد تخفیف ها برای خرید گیاهات تزئینی و… را از تخفیف هات دریافت کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B3

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 169 تاريخ : شنبه 27 / 1 ساعت: 1

با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات میتوانید از 120 هزارتومان تخفیف خرید محصولات منتخب گوشی شاپ در پیشنهاد ویژه بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف»  پیشنهاد تخفیفی

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف گوشی شاپ و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE

 
کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : کوپن تخفیفی گوشی شاپ, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 138 تاريخ : شنبه 27 / 1 ساعت: 1

کتاب صوتی رایگان در حوزه نشر بیشترین رشد را در میان رقبایشان داشته اند و مخاطبانشان روز به روز جوان تر می شوند، از این رو می توان آینده درخشانی را برای تعداد دانلود کتاب صوتی تصور کرد. در کنار اینها از دیرباز کتاب های چاپی با کد تخفیف خرید کتاب منتشر می شدند و مخاطب خاص خود را هم دارند. اما نکته ای که اغلب افراد کتابخوان به آن فکر میکنند این است که در تهیه کتاب مورد علاقه ی خود از نسخه ی چاپی آن استفاده کنند یا نسخه الکترونیکی. به همین منظور به ذکر مزایا و معایب استفاده از کتاب های صوتی و چاپی می پردازیم.

 

مزایا کتاب های صوتی

کتاب های صوتی بسیار سرگرم کننده هستند

پس دانلود کتاب صوتی رایگان متوجه خواهیم شد دارای گوینده ای شگفت انگیز هستند و اغلب این افراد به صدای خود روح می دهند و زمانی که نوبت به دیالوگ ها می رسد در کتاب نقش آفرینی میکنند. به این ترتیب داستان زنده تر از داستان داخل صفحه کتاب می شود و همین امر برای مخاطب بسیار سرگرم کننده است.

 

حین انجام کارهای مختلف میتوانیم به کتاب صوتی گوش دهیم

کتاب خواندن کاری بسیار انحصاری است و باید تمام تمرکز خود را روی کتاب خواندن قرار بدهیم ولی در مورد کتاب صوتی اینطور نیست. ما می توانیم حین گوش دادن به کتاب صوتی خود، کارهای دیگری را نیز انجام دهیم و در واقع از زمان خود نهایت استفاده را داشته باشیم.

 

با دانلود کتاب صوتی می توانیم سریع تر و بیشتر کتاب بخوانیم

با کتاب صوتی سرعت خواندن و یا همان گوش دادن بالاتر است و زمان لازم برای درونی ساختن کلمات کم تر خواهد بود. این کار به ما کمک میکند در مجموع به کتاب های صوتی بیشتری گوش دهیم. شما می توانید جدید ترین کد تخفیف ها برای خرید کتاب صوتی مانند کد تخفیف نوار و… را از تخفیف هات دریافت کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 18 / 1 ساعت: 21

با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات می توانید از 10% تخفیف خرید کتاب های متتخب وبسایت ایده بوک بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

کد تخفیف»  پینشهاد تخفیفی

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف ایده بوک و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%DA%A9

 
کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 18 / 1 ساعت: 21

با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات می توانید از 10% تخفیف ویژه جشنواره زمستانه وبسایت زیگوکمپ دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

کد تخفیف»  NEW

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف زیگوکمپ و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D9%88%DA%A9%D9%85%D9%BE

 
 
کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : کوپن تخفیفی زیگوکمپ, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 148 تاريخ : شنبه 13 / 1 ساعت: 23

کاربران تخفیف هاتی با استفاده از کد تخفیف از 25 هزارتومان تخفیف استایل آپ برای سفارش بالای 200 هزارتومان برای خرید لوازم جانبی آیفون بهره مند شوند. جهت استفاده از کد تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف»  impn

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف استایل آپ و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%D9%83%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%D9%8A%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%8A%D9%84-%D8%A2%D9%BE

 
 
کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : کوپن تخفیفی استایل آپ, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 8 / 1 ساعت: 18